hello@briefme.pl
+48 508 314 193
MENU
  • Start
  • O nas
  • Oferta
  • Klienci
  • Blog
  • Kontakt
  • PR
  • Marketing
  • Aktualności
Jak dotrzeć do zoomerów? Sprawdzone metody na komunikację z Gen Z
02 lip 2024
Jak dotrzeć do zoomerów? Sprawdzone metody na komunikację z Gen Z
Kim jest pokolenie zoomerów? Pokolenie Z, znane również jako zoomerzy, to osoby urodzone między 1997 a 2012 rokiem. To pierwsze pokolenie, które dorastało w...
czytaj całość
Zakomunikuj swoją markę millenialsom – jak dotrzeć do 30 i 40 latków?
02 lip 2024
Zakomunikuj swoją markę millenialsom – jak dotrzeć do 30 i 40 latków?
Zakomunikuj swoją markę millenialsom – jak dotrzeć do 30 i 40 latków? Kim jest pokolenie milenialsów? Millenialsi, znani również jako pokolenie Y, to osoby...
czytaj całość
Marketing pokoleniowy – jak wykorzystać go, by lepiej trafiać do swojej grupy docelowej?
02 lip 2024
Marketing pokoleniowy – jak wykorzystać go, by lepiej trafiać do swojej grupy docelowej?
Różne pokolenia charakteryzują się unikalnymi cechami, które wpływają na ich preferencje i zachowania konsumenckie. Marketing pokoleniowy to podejście, które uwzględnia te różnice, umożliwiając firmom...
czytaj całość
Reklama w ambiencie, ale… cyfrowym! Jak AI zmienia oblicze komunikacji
23 lut 2024
Reklama w ambiencie, ale… cyfrowym! Jak AI zmienia oblicze komunikacji
Zapraszamy do świata, gdzie sztuczna inteligencja jest nie tylko narzędziem, ale także rewolucjonistą, przekształcającym branżę komunikacji w sposób, który dotąd wydawał się niemożliwy. W...
czytaj całość
It’s free and always will be?
21 mar 2023
It’s free and always will be?
Czy płatne media społecznościowe staną się normą? Takie wrażenie można odnieść, patrząc na to, jakie kroki podejmują właściciele Meta i Twittera. Właśnie do Stanów...
czytaj całość
To już fakt — Twitter Blue w Polsce. Pay to win?
07 mar 2023
To już fakt — Twitter Blue w Polsce. Pay to win?
Od piątku 3 marca br. do Polski oficjalnie wszedł Twitter Blue. Po testach w Australii i Nowej Zelandii platforma rozszerzyła zasięg funkcjonalności o 20...
czytaj całość
Stereotypy Silver Generation – dlaczego zatrzymaliśmy się w czasie?
10 paź 2022
Stereotypy Silver Generation – dlaczego zatrzymaliśmy się w czasie?
W konkursie Effie Awards, w 2022 r., po raz pierwszy pojawi się kategoria: Silver, do której zgłaszane mogą być reklamy kierowane do osób w...
czytaj całość
Dyrektywa Omnibus — co się zmieni w polskim e-commerce?
24 sie 2022
Dyrektywa Omnibus — co się zmieni w polskim e-commerce?
Coraz więcej uwagi przykłada się do ochrony praw konsumentów i ukrócenia niewłaściwych praktyk właścicieli sklepów. Pod koniec maja 2022 miała wejść w życie dyrektywa...
czytaj całość
Reklama CBD w Polsce i GoogleAds – jak pokonać wyzwania branży CBD w reklamie?
21 lip 2022
Reklama CBD w Polsce i GoogleAds – jak pokonać wyzwania branży CBD w reklamie?
Jako agencja PR doskonale rozumiemy, z jakimi trudnościami mierzy się branża CBD podczas prób szerszej promocji w sieci. Produkty te na wielu platformach reklamowych...
czytaj całość
Femvertising – czy to działa?
05 lip 2022
Femvertising – czy to działa?
Przez lata komunikacja marketingowa prezentowała kobiety w roli idealnej matki, żony i kochanki. Umacniało to stereotypy i generowało presję bycia idealną w każdym aspekcie...
czytaj całość
Sztuczna inteligencja do pisania tekstów jest już dostępna dla każdego. Czy będzie nieodłączna w tworzeniu contentu?
01 lip 2022
Sztuczna inteligencja do pisania tekstów jest już dostępna dla każdego. Czy będzie nieodłączna w tworzeniu contentu?
Sztuczna inteligencja, a może świadoma inteligencja – z czym mamy obecnie do czynienia? Czy może istnieć coś takiego jak świadoma, sztuczna inteligencja? Czy jest...
czytaj całość
Czy metaverse zagości na dobre również w Polsce?
24 maj 2022
Czy metaverse zagości na dobre również w Polsce?
Coraz więcej na świecie można usłyszeć o metaverse. Czym jest i jak wpłynie na komunikację marek? Agencje Public Relations, marketingowe i reklamowe zastanawiają się...
czytaj całość

O nas

O agencji

PR

Marketing

PR

Strategia komunikacji

Media relations

Briefingi i konferencje

Komunikacja kryzysowa

CSR / ESG

marketing

Content Marketing

Performance marketing

Social Media

blog

Wartości w Public Relations – nowy rozdział etycznej komunikacji w Polsce

Kampania PR – jak zaplanować i zrealizować skuteczną kampanię public relations

And the Oscar goes to… Tavex! Czyli jak łączyć storytelling z profesjonalnym PRem

Komunikacja niewerbalna – jak wykorzystać ją w PR dla firmy? 

Corporate Social Responsibility – wszystko, co musisz wiedzieć o CSR by dbać o PR swojej firmy

Kontakt

Aneta Gałka PR DIRECTOR aneta.galka@briefme.pl +48 508 314 193

hello@briefme.pl +48 508 314 193

Jesteśmy na

Facebook

instagram

linkedin

Polityka prywatności

Ten serwis korzysta z ciasteczek. Wyrażenie zgody pomoże nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności.Zgoda