MENU
  • Start
  • O nas
  • Oferta
  • Blog / Podcast
  • Kontakt
  • Blog
  • Podcast
GlobalSM nowym klientem Brief me
22 gr. 2022
GlobalSM nowym klientem Brief me
GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR....
czytaj całość
Czy dziennikarze zwracają uwagę na prawo nagłówków Betteridge’a?
06 gr. 2022
Czy dziennikarze zwracają uwagę na prawo nagłówków Betteridge’a?
Czy na pytanie z naszego tytułu odpowiedzieliście tak, czy nie? 😉 Bo my byśmy odpowiedzieli nie. I tutaj wchodzi prawo Betteridge’a. Jako agencja PR...
czytaj całość
Budowanie wizerunku firmy – czym jest?
29 lst. 2022
Budowanie wizerunku firmy – czym jest?
O tym, jak ważne jest konsekwentne i długofalowe budowanie i kształtowanie wizerunku firmy, doskonale wiedzą duże brandy. W ich przypadku kwestia rozpoznawalności jest już...
czytaj całość
Dezinformacja to współczesne narzędzie wojenne. Jak sobie z nią radzić?
17 lst. 2022
Dezinformacja to współczesne narzędzie wojenne. Jak sobie z nią radzić?
Wydarzenia związane z wybuchem pocisków po polskiej stronie, przy granicy z Ukrainą ponownie uruchomiły temat szumu informacyjnego i dezinformacji. Takie momenty nie są dla...
czytaj całość
PR a szkolnictwo – metody promocji szkoły
09 lst. 2022
PR a szkolnictwo – metody promocji szkoły
Zmiany w branży edukacyjnej możemy obserwować już od kilku lat. Widać je już na poziomie przedszkoli,  ale również w szkołach średnich i w szkolnictwie...
czytaj całość
Szkolenie medialne kluczem do sukcesu?
03 lst. 2022
Szkolenie medialne kluczem do sukcesu?
Szkolenie medialne to nic innego jak przygotowanie do kontaktów z mediami. Dzięki niemu można uniknąć niepożądanych wypowiedzi i zachowań oraz wpadek, a także nauczyć...
czytaj całość
Stereotypy Silver Generation – dlaczego zatrzymaliśmy się w czasie?
10 prn. 2022
Stereotypy Silver Generation – dlaczego zatrzymaliśmy się w czasie?
W konkursie Effie Awards, w 2022 r., po raz pierwszy pojawi się kategoria: Silver, do której zgłaszane mogą być reklamy kierowane do osób w...
czytaj całość
Festiwal Sztuki Iluzji pod komunikacyjną opieką Brief me
07 sp. 2022
Festiwal Sztuki Iluzji pod komunikacyjną opieką Brief me
Farma Iluzji powierzyła naszej agencji promocję największego w Polsce Festiwalu Sztuki Iluzji, który odbył się w terminie od 15 do 17 lipca 2022 r....
czytaj całość
Skuteczne strategie PR dla firm zajmujących się cybersecurity
31 sp. 2022
Skuteczne strategie PR dla firm zajmujących się cybersecurity
Statystyki nie kłamią – liczba cyberataków w Polsce drastycznie wzrasta. Od stycznia do maja-czerwca br. zwiększyła się z 700 do 978 tygodniowo (+35%). Celem...
czytaj całość
Dyrektywa Omnibus — co się zmieni w polskim e-commers?
24 sp. 2022
Dyrektywa Omnibus — co się zmieni w polskim e-commers?
Coraz więcej uwagi przykłada się do ochrony praw konsumentów i ukrócenia niewłaściwych praktyk właścicieli sklepów. Pod koniec maja 2022 miała wejść w życie dyrektywa...
czytaj całość
Złota współpraca – firma Tavex powierzyła nam działania związane z szeroko pojętą komunikacją
19 sp. 2022
Złota współpraca – firma Tavex powierzyła nam działania związane z szeroko pojętą komunikacją
Firma Tavex – wiodący dealer metali szlachetnych – powierzyła naszej agencji PR kompleksową obsługę komunikacyjną. Tavex oferuje również usługi wymiany walut oraz płatnicze na...
czytaj całość
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
09 sp. 2022
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
czytaj całość
Reklama CBD w Polsce i GoogleAds – jak pokonać wyzwania branży CBD w reklamie?
21 lp. 2022
Reklama CBD w Polsce i GoogleAds – jak pokonać wyzwania branży CBD w reklamie?
Jako agencja PR doskonale rozumiemy, z jakimi trudnościami mierzy się branża CBD podczas prób szerszej promocji w sieci. Produkty te na wielu platformach reklamowych...
czytaj całość
Femvertising – czy to działa?
05 lp. 2022
Femvertising – czy to działa?
Przez lata komunikacja marketingowa prezentowała kobiety w roli idealnej matki, żony i kochanki. Umacniało to stereotypy i generowało presję bycia idealną w każdym aspekcie...
czytaj całość
Sztuczna inteligencja do pisania tekstów jest już dostępna dla każdego. Czy będzie nieodłączna w tworzeniu contentu?
01 lp. 2022
Sztuczna inteligencja do pisania tekstów jest już dostępna dla każdego. Czy będzie nieodłączna w tworzeniu contentu?
Sztuczna inteligencja, a może świadoma inteligencja – z czym mamy obecnie do czynienia? Czy może istnieć coś takiego jak świadoma, sztuczna inteligencja? Czy jest...
czytaj całość
Brief me prowadzi działania digital marketingowe dla Bodymaps
20 czrw. 2022
Brief me prowadzi działania digital marketingowe dla Bodymaps
Polska marka kostiumów kąpielowych Bodymaps zdecydowała się powierzyć nam działania z zakresu digital marketingu. Brief me odpowiada za kompleksową promocję strojów kąpielowych w sezonie...
czytaj całość
Czy istnieje recepta na stworzenie skutecznych działań Public Relations?
08 czrw. 2022
Czy istnieje recepta na stworzenie skutecznych działań Public Relations?
Każdego dnia dziennikarze i osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami są zalewani informacjami prasowymi, e-mailami i wiadomościami w mediach społecznościowych. Kiedy marka znajdzie się...
czytaj całość
Czy metaverse zagości na dobre również w Polsce?
24 mj. 2022
Czy metaverse zagości na dobre również w Polsce?
Coraz więcej na świecie można usłyszeć o metaverse. Czym jest i jak wpłynie na komunikację marek? Agencje Public Relations, marketingowe i reklamowe zastanawiają się...
czytaj całość
Nowe, nieznane wyzwania komunikacyjne
23 mj. 2022
Nowe, nieznane wyzwania komunikacyjne
Dylematy: mówić, czy nie mówić? Czas pandemii nauczył marki oraz agencje PR nowych, do tej pory nieznanych, zachowań. Okres lockdownu pokazał, że wstrzymywanie komunikacji...
czytaj całość

Kontakt

hello@briefme.pl
+48 508 314 193

 
Aneta Gałka
PR DIRECTOR
aneta.galka@briefme.pl
+48 508 314 193
 
Paulina Gruszka
MARKETING DIRECTOR
paulina.gruszka@briefme.pl
+48 504 442 731
Facebook
instagram
linkedin
spotify