22 gr. 2022
GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR....
czytaj całość
06 gr. 2022
Czy na pytanie z naszego tytułu odpowiedzieliście tak, czy nie? 😉 Bo my byśmy odpowiedzieli nie. I tutaj wchodzi prawo Betteridge’a. Jako agencja PR...
czytaj całość
29 lst. 2022
O tym, jak ważne jest konsekwentne i długofalowe budowanie i kształtowanie wizerunku firmy, doskonale wiedzą duże brandy. W ich przypadku kwestia rozpoznawalności jest już...
czytaj całość
17 lst. 2022
Wydarzenia związane z wybuchem pocisków po polskiej stronie, przy granicy z Ukrainą ponownie uruchomiły temat szumu informacyjnego i dezinformacji. Takie momenty nie są dla...
czytaj całość
09 lst. 2022
Zmiany w branży edukacyjnej możemy obserwować już od kilku lat. Widać je już na poziomie przedszkoli, ale również w szkołach średnich i w szkolnictwie...
czytaj całość
03 lst. 2022
Szkolenie medialne to nic innego jak przygotowanie do kontaktów z mediami. Dzięki niemu można uniknąć niepożądanych wypowiedzi i zachowań oraz wpadek, a także nauczyć...
czytaj całość
10 prn. 2022
W konkursie Effie Awards, w 2022 r., po raz pierwszy pojawi się kategoria: Silver, do której zgłaszane mogą być reklamy kierowane do osób w...
czytaj całość
07 sp. 2022
Farma Iluzji powierzyła naszej agencji promocję największego w Polsce Festiwalu Sztuki Iluzji, który odbył się w terminie od 15 do 17 lipca 2022 r....
czytaj całość
31 sp. 2022
Statystyki nie kłamią – liczba cyberataków w Polsce drastycznie wzrasta. Od stycznia do maja-czerwca br. zwiększyła się z 700 do 978 tygodniowo (+35%). Celem...
czytaj całość
24 sp. 2022
Coraz więcej uwagi przykłada się do ochrony praw konsumentów i ukrócenia niewłaściwych praktyk właścicieli sklepów. Pod koniec maja 2022 miała wejść w życie dyrektywa...
czytaj całość
19 sp. 2022
Firma Tavex – wiodący dealer metali szlachetnych – powierzyła naszej agencji PR kompleksową obsługę komunikacyjną. Tavex oferuje również usługi wymiany walut oraz płatnicze na...
czytaj całość
09 sp. 2022
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
czytaj całość
21 lp. 2022
Jako agencja PR doskonale rozumiemy, z jakimi trudnościami mierzy się branża CBD podczas prób szerszej promocji w sieci. Produkty te na wielu platformach reklamowych...
czytaj całość
05 lp. 2022
Przez lata komunikacja marketingowa prezentowała kobiety w roli idealnej matki, żony i kochanki. Umacniało to stereotypy i generowało presję bycia idealną w każdym aspekcie...
czytaj całość
01 lp. 2022
Sztuczna inteligencja, a może świadoma inteligencja – z czym mamy obecnie do czynienia? Czy może istnieć coś takiego jak świadoma, sztuczna inteligencja? Czy jest...
czytaj całość
20 czrw. 2022
Polska marka kostiumów kąpielowych Bodymaps zdecydowała się powierzyć nam działania z zakresu digital marketingu. Brief me odpowiada za kompleksową promocję strojów kąpielowych w sezonie...
czytaj całość
08 czrw. 2022
Każdego dnia dziennikarze i osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami są zalewani informacjami prasowymi, e-mailami i wiadomościami w mediach społecznościowych. Kiedy marka znajdzie się...
czytaj całość
24 mj. 2022
Coraz więcej na świecie można usłyszeć o metaverse. Czym jest i jak wpłynie na komunikację marek? Agencje Public Relations, marketingowe i reklamowe zastanawiają się...
czytaj całość
23 mj. 2022
Dylematy: mówić, czy nie mówić? Czas pandemii nauczył marki oraz agencje PR nowych, do tej pory nieznanych, zachowań. Okres lockdownu pokazał, że wstrzymywanie komunikacji...
czytaj całość