29 maj 2023
Porównajmy relacje z mediami do doskonałej filiżanki espresso. Bez względu na to, jaką technologię stosujesz do zaparzenia kawy, fundamenty zawsze pozostają niezmienne. Tak samo...
czytaj całość
29 maj 2023
Działania Public Relations nie powinny być kolejną pozycją w budżecie a stałym elementem strategii marki. Zasadnicza różnica między PR a reklamą polega na formie...
czytaj całość
20 maj 2023
Komunikat prasowy jest niezwykle ważnym narzędziem w dzisiejszym świecie medialnym. To krótki tekst, który ma na celu przekazać istotne informacje o firmie, jej produktach,...
czytaj całość
12 maj 2023
W obecnej erze cyfrowej, skuteczny kontakt z mediami staje się nie tylko przywilejem, ale koniecznością dla każdej organizacji. Media pełnią kluczową rolę w kształtowaniu...
czytaj całość
11 maj 2023
W kwietniu br. firma MGA Entertainment Poland producent m.in. takich zabawek jak L.O.L. Surprise™, czy Rainbow High™ po raz pierwszy rozpoczyna współpracę z agencją...
czytaj całość
21 mar 2023
Czy płatne media społecznościowe staną się normą? Takie wrażenie można odnieść, patrząc na to, jakie kroki podejmują właściciele Meta i Twittera. Właśnie do Stanów...
czytaj całość
07 mar 2023
Od piątku 3 marca br. do Polski oficjalnie wszedł Twitter Blue. Po testach w Australii i Nowej Zelandii platforma rozszerzyła zasięg funkcjonalności o 20...
czytaj całość
02 mar 2023
Najlepiej kształtowany wizerunek może błyskawicznie lec w gruzach, tym bardziej, gdy co chwilę jesteśmy zaskakiwani sytuacjami dla nas nowymi. Sposobem na uratowanie „twarzy” jest...
czytaj całość
07 lut 2023
Do grona klientów Brief me dołączyła Liva Park – wyjątkowa na tle Polski inwestycja na Mazurach, łącząca ekskluzywny glamping oraz osiedle willi. W ramach...
czytaj całość
06 lut 2023
W dzisiejszym świecie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w mgnieniu oka, kryzys wizerunkowy może pojawić się niemal w każdej chwili. Dlatego tak ważne jest, aby...
czytaj całość
22 gru 2022
GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR....
czytaj całość
06 gru 2022
Czy na pytanie z naszego tytułu odpowiedzieliście tak, czy nie? 😉 Bo my byśmy odpowiedzieli nie. I tutaj wchodzi prawo Betteridge’a. Jako agencja PR...
czytaj całość
29 lis 2022
O tym, jak ważne jest konsekwentne i długofalowe budowanie i kształtowanie wizerunku firmy, doskonale wiedzą duże brandy. W ich przypadku kwestia rozpoznawalności jest już...
czytaj całość
17 lis 2022
Wydarzenia związane z wybuchem pocisków po polskiej stronie, przy granicy z Ukrainą ponownie uruchomiły temat szumu informacyjnego i dezinformacji. Takie momenty nie są dla...
czytaj całość
09 lis 2022
Zmiany w branży edukacyjnej możemy obserwować już od kilku lat. Widać je już na poziomie przedszkoli, ale również w szkołach średnich i w szkolnictwie...
czytaj całość
03 lis 2022
Szkolenie medialne to nic innego jak przygotowanie do kontaktów z mediami. Dzięki niemu można uniknąć niepożądanych wypowiedzi i zachowań oraz wpadek, a także nauczyć...
czytaj całość
10 paź 2022
W konkursie Effie Awards, w 2022 r., po raz pierwszy pojawi się kategoria: Silver, do której zgłaszane mogą być reklamy kierowane do osób w...
czytaj całość
07 wrz 2022
Farma Iluzji powierzyła naszej agencji promocję największego w Polsce Festiwalu Sztuki Iluzji, który odbył się w terminie od 15 do 17 lipca 2022 r....
czytaj całość
31 sie 2022
Statystyki nie kłamią – liczba cyberataków w Polsce drastycznie wzrasta. Od stycznia do maja-czerwca br. zwiększyła się z 700 do 978 tygodniowo (+35%). Celem...
czytaj całość
24 sie 2022
Coraz więcej uwagi przykłada się do ochrony praw konsumentów i ukrócenia niewłaściwych praktyk właścicieli sklepów. Pod koniec maja 2022 miała wejść w życie dyrektywa...
czytaj całość
19 sie 2022
Firma Tavex – wiodący dealer metali szlachetnych – powierzyła naszej agencji PR kompleksową obsługę komunikacyjną. Tavex oferuje również usługi wymiany walut oraz płatnicze na...
czytaj całość
09 sie 2022
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
czytaj całość
21 lip 2022
Jako agencja PR doskonale rozumiemy, z jakimi trudnościami mierzy się branża CBD podczas prób szerszej promocji w sieci. Produkty te na wielu platformach reklamowych...
czytaj całość
05 lip 2022
Przez lata komunikacja marketingowa prezentowała kobiety w roli idealnej matki, żony i kochanki. Umacniało to stereotypy i generowało presję bycia idealną w każdym aspekcie...
czytaj całość
01 lip 2022
Sztuczna inteligencja, a może świadoma inteligencja – z czym mamy obecnie do czynienia? Czy może istnieć coś takiego jak świadoma, sztuczna inteligencja? Czy jest...
czytaj całość
20 cze 2022
Polska marka kostiumów kąpielowych Bodymaps zdecydowała się powierzyć nam działania z zakresu digital marketingu. Brief me odpowiada za kompleksową promocję strojów kąpielowych w sezonie...
czytaj całość
08 cze 2022
Każdego dnia dziennikarze i osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami są zalewani informacjami prasowymi, e-mailami i wiadomościami w mediach społecznościowych. Kiedy marka znajdzie się...
czytaj całość
24 maj 2022
Coraz więcej na świecie można usłyszeć o metaverse. Czym jest i jak wpłynie na komunikację marek? Agencje Public Relations, marketingowe i reklamowe zastanawiają się...
czytaj całość
23 maj 2022
Dylematy: mówić, czy nie mówić? Czas pandemii nauczył marki oraz agencje PR nowych, do tej pory nieznanych, zachowań. Okres lockdownu pokazał, że wstrzymywanie komunikacji...
czytaj całość