02 lip 2023
Materiały prasowe są kluczowym narzędziem dla każdej firmy lub instytucji chcącej dotrzeć do mediów. Czy są jednak takie, które naprawdę zatrzymują uwagę dziennikarzy? Czym...
czytaj całość
05 lip 2022
Przez lata komunikacja marketingowa prezentowała kobiety w roli idealnej matki, żony i kochanki. Umacniało to stereotypy i generowało presję bycia idealną w każdym aspekcie...
czytaj całość
07 paź 2024
Nasz klient, firma Tavex – wystartowała ze swoją pierwszą kampanią reklamową zrealizowaną we współpracy z Papaya Films w ramach prestiżowego konkursu Papaya New Directors,...
czytaj całość
03 paź 2024
Komunikacja niewerbalna jest nieodłącznym elementem codziennych interakcji międzyludzkich, a w kontekście public relations (PR) może odgrywać kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy. Składa się...
czytaj całość
28 sie 2024
Jednym z podstawowych założeń ekonomicznych jest przekonanie, że przedsiębiorstwa powinny generować zysk i się rozwijać. Jednak nie zapominajmy również o tym, że przedsiębiorstwa nie...
czytaj całość
01 sie 2024
Każdy już wie, że żyjemy ostatnio w czasach niepewności i wielu znaków zapytania. Firmy muszą radzić sobie z szeregiem wyzwań, które stawia przed nimi...
czytaj całość
02 lip 2024
Kim jest pokolenie zoomerów? Pokolenie Z, znane również jako zoomerzy, to osoby urodzone między 1997 a 2012 rokiem. To pierwsze pokolenie, które dorastało w...
czytaj całość
02 lip 2024
Zakomunikuj swoją markę millenialsom – jak dotrzeć do 30 i 40 latków? Kim jest pokolenie milenialsów? Millenialsi, znani również jako pokolenie Y, to osoby...
czytaj całość
02 lip 2024
Różne pokolenia charakteryzują się unikalnymi cechami, które wpływają na ich preferencje i zachowania konsumenckie. Marketing pokoleniowy to podejście, które uwzględnia te różnice, umożliwiając firmom...
czytaj całość
10 kwi 2024
Czy jesteś mistrzem komunikacji, który potrafi sprzedać lodówkę Eskimosowi? Dołącz do naszego zespołu jako Junior PR Consultant! W naszej agencji PR, która rozkwita szybciej...
czytaj całość
21 mar 2024
Social media to być albo nie być marki? Pewne jest to, że media społecznościowe są nie tylko przestrzenią do dzielenia się zdjęciami z wakacji...
czytaj całość
23 lut 2024
Zapraszamy do świata, gdzie sztuczna inteligencja jest nie tylko narzędziem, ale także rewolucjonistą, przekształcającym branżę komunikacji w sposób, który dotąd wydawał się niemożliwy. W...
czytaj całość
20 lut 2024
Real-time marketing (RTM) to szereg działań komunikacyjnych stworzonych pod wypływem i nawiązujących do bieżących wydarzeń. Charakteryzuje się szybką reakcją na sytuacje unikalne, które dzieją...
czytaj całość
03 sty 2024
Grupa Colian – po trzymiesięcznym okresie próbnym – właśnie przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me. W skład grupy wchodzą...
czytaj całość
22 paź 2023
W dzisiejszym świecie marketingu cyfrowego, współpraca z influencerami stała się jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii promocyjnej. Influencerzy, dzięki swojej obecności i wpływowości w...
czytaj całość
22 paź 2023
W erze cyfrowego marketingu, influencerzy stali się nieodłączną częścią strategii promocyjnych wielu marek. Wybór odpowiedniej osoby do reprezentowania marki może przynieść znaczące korzyści, takie...
czytaj całość
22 paź 2023
Konferencje prasowe to niezastąpione narzędzie w arsenale komunikacji marketingowej i korporacyjnej. To właśnie one pozwalają na bezpośredni kontakt z mediami i przekazanie istotnych informacji...
czytaj całość
22 paź 2023
Konferencje prasowe są nieodłącznym elementem strategii komunikacyjnej wielu firm i organizacji. Dają one wyjątkową możliwość bezpośredniego kontaktu z mediami i umożliwiają skuteczne przekazanie ważnych...
czytaj całość
22 paź 2023
Konferencja prasowa to potężne narzędzie w rękach specjalistów od public relations, które, jeśli jest dobrze zorganizowane i przeprowadzone, może przynieść znaczące korzyści dla wizerunku...
czytaj całość
22 paź 2023
Komunikacja korporacyjna to kluczowy element budowania wizerunku każdej firmy. Jednym z najważniejszych jej aspektów jest przekaz informacji prasowych, które mają na celu informowanie opinii...
czytaj całość
05 paź 2023
Informacje prasowe od dawna stanowią kluczowy element komunikacji między organizacjami a mediami. Pozwalają na przekazanie ważnych wiadomości, prezentowanie nowych produktów czy informowanie o nadchodzących...
czytaj całość
21 wrz 2023
W dzisiejszych czasach komunikacja biznesowa prowadzona jest wielotorowo i bazuje na licznych narzędziach. Jednym z najważniejszych są informacje prasowe. Pozwalają one przekazać ważne wiadomości,...
czytaj całość
14 wrz 2023
Marka to nie tylko logo czy nazwa firmy. To przede wszystkim obietnica skierowana do klienta, zestaw oczekiwań, które firma stawia przed sobą, aby sprostać...
czytaj całość
02 lip 2023
Monitorowanie mediów jest niezwykle istotnym procesem dla każdej firmy pragnącej utrzymać dobrą reputację i być na bieżąco z opiniami oraz publikacjami ze swoim udziałem....
czytaj całość
02 lip 2023
Wydarzenia dla mediów – często słyszy się o nich, ale co dokładnie oznaczają i dlaczego są one tak ważne? W uproszczeniu, są to specjalnie...
czytaj całość
23 cze 2023
W dzisiejszych czasach, kiedy media są wszechobecne, relacje z dziennikarzami stanowią istotną część strategii komunikacyjnej każdej firmy. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do...
czytaj całość
23 cze 2023
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, co to tak naprawdę oznacza „konferencja prasowa” i jak takie spotkanie zorganizować? Jako agencja PR zapraszam do lektury artykułu, który...
czytaj całość
29 maj 2023
Porównajmy relacje z mediami do doskonałej filiżanki espresso. Bez względu na to, jaką technologię stosujesz do zaparzenia kawy, fundamenty zawsze pozostają niezmienne. Tak samo...
czytaj całość
29 maj 2023
Działania Public Relations nie powinny być kolejną pozycją w budżecie a stałym elementem strategii marki. Zasadnicza różnica między PR a reklamą polega na formie...
czytaj całość
20 maj 2023
Komunikat prasowy jest niezwykle ważnym narzędziem w dzisiejszym świecie medialnym. To krótki tekst, który ma na celu przekazać istotne informacje o firmie, jej produktach,...
czytaj całość
12 maj 2023
W obecnej erze cyfrowej, skuteczny kontakt z mediami staje się nie tylko przywilejem, ale koniecznością dla każdej organizacji. Media pełnią kluczową rolę w kształtowaniu...
czytaj całość
11 maj 2023
W kwietniu br. firma MGA Entertainment Poland producent m.in. takich zabawek jak L.O.L. Surprise™, czy Rainbow High™ po raz pierwszy rozpoczyna współpracę z agencją...
czytaj całość
21 mar 2023
Czy płatne media społecznościowe staną się normą? Takie wrażenie można odnieść, patrząc na to, jakie kroki podejmują właściciele Meta i Twittera. Właśnie do Stanów...
czytaj całość
07 mar 2023
Od piątku 3 marca br. do Polski oficjalnie wszedł Twitter Blue. Po testach w Australii i Nowej Zelandii platforma rozszerzyła zasięg funkcjonalności o 20...
czytaj całość
02 mar 2023
Najlepiej kształtowany wizerunek może błyskawicznie lec w gruzach, tym bardziej, gdy co chwilę jesteśmy zaskakiwani sytuacjami dla nas nowymi. Sposobem na uratowanie „twarzy” jest...
czytaj całość
07 lut 2023
Do grona klientów Brief me dołączyła Liva Park – wyjątkowa na tle Polski inwestycja na Mazurach, łącząca ekskluzywny glamping oraz osiedle willi. W ramach...
czytaj całość
06 lut 2023
W dzisiejszym świecie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w mgnieniu oka, kryzys wizerunkowy może pojawić się niemal w każdej chwili. Dlatego tak ważne jest, aby...
czytaj całość
22 gru 2022
GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR....
czytaj całość
06 gru 2022
Czy na pytanie z naszego tytułu odpowiedzieliście tak, czy nie? 😉 Bo my byśmy odpowiedzieli nie. I tutaj wchodzi prawo Betteridge’a. Jako agencja PR...
czytaj całość
29 lis 2022
O tym, jak ważne jest konsekwentne i długofalowe budowanie i kształtowanie wizerunku firmy, doskonale wiedzą duże brandy. W ich przypadku kwestia rozpoznawalności jest już...
czytaj całość
17 lis 2022
Wydarzenia związane z wybuchem pocisków po polskiej stronie, przy granicy z Ukrainą ponownie uruchomiły temat szumu informacyjnego i dezinformacji. Takie momenty nie są dla...
czytaj całość
09 lis 2022
Zmiany w branży edukacyjnej możemy obserwować już od kilku lat. Widać je już na poziomie przedszkoli, ale również w szkołach średnich i w szkolnictwie...
czytaj całość
03 lis 2022
Szkolenie medialne to nic innego jak przygotowanie do kontaktów z mediami. Dzięki niemu można uniknąć niepożądanych wypowiedzi i zachowań oraz wpadek, a także nauczyć...
czytaj całość
10 paź 2022
W konkursie Effie Awards, w 2022 r., po raz pierwszy pojawi się kategoria: Silver, do której zgłaszane mogą być reklamy kierowane do osób w...
czytaj całość
07 wrz 2022
Farma Iluzji powierzyła naszej agencji promocję największego w Polsce Festiwalu Sztuki Iluzji, który odbył się w terminie od 15 do 17 lipca 2022 r....
czytaj całość
31 sie 2022
Statystyki nie kłamią – liczba cyberataków w Polsce drastycznie wzrasta. Od stycznia do maja-czerwca br. zwiększyła się z 700 do 978 tygodniowo (+35%). Celem...
czytaj całość
24 sie 2022
Coraz więcej uwagi przykłada się do ochrony praw konsumentów i ukrócenia niewłaściwych praktyk właścicieli sklepów. Pod koniec maja 2022 miała wejść w życie dyrektywa...
czytaj całość
19 sie 2022
Firma Tavex – wiodący dealer metali szlachetnych – powierzyła naszej agencji PR kompleksową obsługę komunikacyjną. Tavex oferuje również usługi wymiany walut oraz płatnicze na...
czytaj całość
09 sie 2022
Jak PR wykorzystuje Big Data? Metody i narzędzia, w tym jedno, którego zapewne jeszcze nie znasz!
czytaj całość
21 lip 2022
Jako agencja PR doskonale rozumiemy, z jakimi trudnościami mierzy się branża CBD podczas prób szerszej promocji w sieci. Produkty te na wielu platformach reklamowych...
czytaj całość
01 lip 2022
Sztuczna inteligencja, a może świadoma inteligencja – z czym mamy obecnie do czynienia? Czy może istnieć coś takiego jak świadoma, sztuczna inteligencja? Czy jest...
czytaj całość
20 cze 2022
Polska marka kostiumów kąpielowych Bodymaps zdecydowała się powierzyć nam działania z zakresu digital marketingu. Brief me odpowiada za kompleksową promocję strojów kąpielowych w sezonie...
czytaj całość
08 cze 2022
Każdego dnia dziennikarze i osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami są zalewani informacjami prasowymi, e-mailami i wiadomościami w mediach społecznościowych. Kiedy marka znajdzie się...
czytaj całość
24 maj 2022
Coraz więcej na świecie można usłyszeć o metaverse. Czym jest i jak wpłynie na komunikację marek? Agencje Public Relations, marketingowe i reklamowe zastanawiają się...
czytaj całość
23 maj 2022
Dylematy: mówić, czy nie mówić? Czas pandemii nauczył marki oraz agencje PR nowych, do tej pory nieznanych, zachowań. Okres lockdownu pokazał, że wstrzymywanie komunikacji...
czytaj całość