Polska marka kostiumów kąpielowych Bodymaps zdecydowała się powierzyć nam działania z zakresu digital marketingu. Brief me odpowiada za kompleksową promocję strojów kąpielowych w sezonie letnim.
Od 2015 roku właścicielki – Ewa i Adrianna – tworzą wyjątkowe, szyte w Polsce kostiumy kąpielowe. Ich produkty to połączenie kobiecych krojów, niebanalnej kolorystyki i detali nawiązujących do stylu retro.
Jako pierwsza autorska marka w Polsce, od początku działalności, swoje produkty szyje m.in. z dzianin ECONYLⓇ, która w całości pozyskiwana jest z recyklingu – między innymi z wyłowionych z oceanów sieci rybackich oraz run dywanów. Produkty powstają w niewielkiej, rodzinnej szwalni niedaleko Łodzi.
W sklepie online można znaleźć specjalną zakładkę “Atlas ciał”, w której prezentowane są zdjęcia kostiumów kąpielowych na modelkach o różnych typach sylwetek oraz rozmiarach – tak, aby można było sprawdzić, jak dany model będzie układał się na naszym ciele! Super pomysł i inicjatywa!
Wartościami stojącymi za Bodymaps są: zrównoważony rozwój, ekologia i ideologia bodypositive. Więcej na temat marki znajdziesz na stronie www.bodymaps.pl.
Brief Me odpowiada za promocję strojów kąpielowych w sezonie letnim 2022. W ramach współpracy zaplanowane są m.in. kampanie na Facebooku i Instagramie, promocja postów, kampania Google Ads oraz działania mające na celu rozwój bazy subskrybentów.
Dzięki Bodymaps za zaufanie i okazję do wsparcia tak wyjątkowej marki!
Więcej na temat oferty Brief Me znajdziesz w zakładce: Digital marketing i social media.