Nasz klient, firma Tavex – wystartowała ze swoją pierwszą kampanią reklamową zrealizowaną we współpracy z Papaya Films w ramach prestiżowego konkursu Papaya New Directors, pod reżyserią Jana Dybusa – utalentowanego przedstawiciela nowego pokolenia twórców. Celem kampanii jest edukowanie i zwiększenie świadomości, że inwestycja w złoto jest dostępna dla każdego, niezależnie od budżetu. Spot reklamowy został zrealizowany w innowacyjnej formule zwiastuna filmowego, co nadaje mu kinowy charakter i wyróżnia na tle innych kampanii reklamowych. 

Nowa kampania Tavex ruszyła pod koniec września, mając swoją premierę na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Od teraz można ją także wyłapać na ekranach kin! Działania reklamowe obejmują również szeroką kampanię OOH, digitalową oraz działania PR-owe, co stanowi wszechstronny sposób dotarcia do różnych grup odbiorców.

Tavex to największy dealer metali szlachetnych i walut w Europie Północnej, a także jeden z liderów rynku w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej. Firma oferuje sprzedaż i skup metali szlachetnych oraz walut z ponad 60 krajów. Nowa kampania ma na celu nie tylko promocję złota jako bezpiecznej inwestycji, ale także edukację odbiorców w zakresie finansów, obalając powszechne mity na temat inwestowania w metale szlachetne.

Ta kampania to nasza pierwsza tego rodzaju realizacja, w której połączyliśmy filmowy storytelling z reklamą produktową. Postawiliśmy na formułę zwiastuna filmowego, ponieważ chcieliśmy zaoferować odbiorcom coś więcej niż tradycyjną reklamę – chcieliśmy stworzyć doświadczenie, które przyciągnie uwagę i zapadnie w pamięć. Cała koncepcja została stworzona z myślą o edukacji, pokazaniu, że inwestowanie w złoto jest dostępne dla każdego, a nie tylko dla wąskiej grupy wybranych inwestorów – komentuje Aleksandra Zielińska, Chief Brand Officer, Tavex. Współpraca z młodym, utalentowanym reżyserem Janem Dybusem oraz udział w konkursie Papaya New Directors podkreśla naszą wiarę w nowoczesne podejście do marketingu, które rezonuje z młodszym pokoleniem – dodaje.

Papaya New Directors to projekt celebrujący kreatywność, młode talenty i ich spojrzenie na istotne tematy. Największy w Europie konkurs dla twórców młodego pokolenia. To doskonała okazja dla marek, aby zetknąć się z młodym, kreatywnym audytorium i skorzystać z ich potencjału w realizowaniu działań marketingowych dla bieżących projektów komunikacyjnych a także projektów zaangażowanych społecznie. Konkurs charakteryzują unikalne formaty i koncepty, które powstają w odpowiedzi na konkretne potrzeby marek. 

Szczegóły kampanii oraz spot znajdziecie pod poniższym linkiem – enjoy!

https://tavex.pl/zloto-dla-kazdego